Campagnes

Het basisidee van GastrOselekt is eigenlijk geniaal in z’n eenvoud. Het concept maakt in zorgvuldig voorgeselecteerde restaurants op een unieke manier gebruik van onbezette tafels. De eigenaar van een GastrOselekt-DinerCertificaat heeft recht op een gezellig diner voor twee personen, maar betaalt slechts één diner. De klant verkrijgt enkel een GastrOselekt DinerCertificaat wanneer hij een bepaald budget besteedt bij een handelaar die met een GastrOselekt campagne samenwerkt.

Een campagne/actie waarmee gezellige diners verkregen worden, genieten doorgaans van een hoge opmerkzaamheid en kent bijgevolg een hoge respons, meer omzet. Naast uiteraard een verhoogde klantenwinning en betere klantenbinding.

 

De wezenlijke perceptiewaarde (de waarde die de klant aan het dinergeschenk geeft) van het GastrOselekt-dinercertificaat is veel hoger dan hetgeen de handelaar ervoor investeert. Dit betekent dat deze unieke campagne bereikbaar is voor elke handelaar. Met bewezen superresultaten.

Het commerciële team van GastrOselekt verzorgt en begeleidt uw GastrOselekt-campagne, geeft u suggesties en voorbeelden van reeds ontwikkelde campagnes uit onze vele tevreden referenties.

 

Het GastrOselekt-dinercertificaat kan echt overal ingezet worden. Denk hierbij aan spaaracties, relatiegeschenken, een afsluiter of ondersteuning bij een opendeurdag of beurs, een direct-mail campagne of voor het debiteurenbeleid … Kortom, overal kan een gezellig etentje ingezet worden en de campagne geniet altijd van een zeer vertrouwelijke en gegarandeerde respons. Gedurende de GastrOselekt-campagne wordt een volledige exclusiviteit geboden met betrekking tot uw branche en de gemeente waar uw zaak gevestigd is. Zoals Baron Rotshild sprak: “ De waarde van exclusiviteit is groter dan de waarde van goud, als het maar echt exclusief is”.

 

Het GastrOselekt-dinercertificaat/–concept betekent dus een sterke omzetstijging voor uw zaak. Het is niet alleen een waardevol geschenk voor uw klanten, maar het zorgt er ook voor dat uw klant uw zaak meer zal waarderen. Het GastrOselekt-dinercertificaat laat uw klanten natuurlijk ook nieuwe restaurants ontdekken. Het budget voor een GastrOselekt-dinercertificaat en bijhorende campagne werd herleid tot het minimum omdat het restaurant 80% van de kostprijs van uw campagne zal sponsoren. Zo wordt de campagne toegankelijk voor iedere handelaar die in het concept gelooft.

 

Als we geslaagd zijn om u te inspireren met ons uniek GastrOselekt-concept, aarzel dan niet om contact op te nemen!